Bezpieczny Hotel

Drodzy Goście,

Przedstawiamy krótkie informacje, które pozwolą Wam w pełni skorzystać z usług naszego hotelu z zachowaniem bezpieczeństwa i zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju i Głównego Inspektora Sanitarnego (https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe):

O hotelu:

  • Przed dokonaniem czynności meldunkowych przeprowadzamy krótki wywiad.
  • Wszystkie osoby proszone są o regularną dezynfekcję dłoni oraz noszenie maseczek podczas pobytu w strefach ogólnodostępnych.
  • Dbamy o zachowanie odległości co najmniej 1,5m. w strefach ogólnodostępnych.
  • Ograniczyliśmy liczbę pracowników korzystających jednocześnie z przestrzeni wspólnych.
  • Przestrzegamy zasady częstego wietrzenia, czyszczenia i dezynfekcji pomieszczeń ogólnodostępnych.
  • Wykonujemy dezynfekcję sprzętów hotelowych, udostępnianych gościom po każdym użyciu (np. rowery, w tym również długopisy czy karty klucze).
  • W strefach komunikacyjnych/ogólnodostępnych zamontowane zostały dozowniki z płynem dezynfekującym. Podczas zameldowania i pobytu dezynfekcja dłoni jest czynnością obowiązkową, monitorowaną przez personel.
  • W pomieszczeniach sanitarno-higienicznych zamieściliśmy instrukcję m.in. prawidłowej dezynfekcji rąk.
  • Zapewniamy możliwość nabycia w recepcji rękawiczek, maseczek jednorazowych.
  • Pracujemy w jednorazowych rękawiczkach, maseczkach ochronnych/przyłbicach oraz w bezpiecznej odległości. W recepcji obsługa odbywa się dodatkowo za bezpieczną osłoną.
  • Przez okres kwietnia i mają wdrażaliśmy wszystkie zalecenia i zastosowaliśmy się do przygotowania procedur i wymagań (w tym przygotowania pomieszczeń do czasowej izolacji osoby z objawami COVID-19).
  • Jesteśmy po licznych szkoleniach. Nasz personel dba i pilnuje poprawności w przestrzeganiu zasad bezpieczeństwa, higieny w tym wymagającym specjalnej troski i odpowiedzialności dla nas czasie.
  • Liczymy na Państwa wyrozumiałość w tych prewencyjnych działaniach.

O gastronomii:

  • Od godziny 12:00 do 23:00 zachęcamy do skorzystania z restauracji al`a carte, z autorskim menu szefa kuchni.
  • Podczas śniadań i obiadokolacji przedstawiamy Państwu do wyboru szeroką gamę dań ciepłych i zimnych, serwowanych przez personel. Podajemy napoje zimne i gorące, a do śniadań świeżo wyciskany sok. Dzięki wyszkolonemu personelowi utrzymujemy wysoki reżim sanitarny.
  • Zapraszamy również do naszego hotelowego Lobby Baru, gdzie skosztujecie Państwo wypieków naszego Mistrza Cukiernika.
  • Do Państwa dyspozycji pozostaje również Beach Bar z pełną ofertą drinków, deserów lodowych, dań przygotowywanych na miejscu, oraz muzyką na żywo.
  • Do restauracji i barów zapraszamy w maseczkach ochronnych i po obowiązkowej dezynfekcji rąk przy wejściu.  
  • W tych miejscach prowadzimy pełną obsługę kelnerską. Prosimy o skierowanie się do stolika wskazanego przez pracownika obsługi, który także przyjmie zamówienie.
  • Na posiłki (śniadania i obiadokolacje) wykupione w ramach pobytu zapraszamy zgodnie z rozkładem godzin, ustalonym w recepcji podczas przyjazdu, aby unikać zbyt dużych skupisk osób w jednym czasie.
  • W maseczkach ochronnych, po obowiązkowej dezynfekcji rąk i zgodnie z instrukcjami personelu, należy przemieszczać się według wyznaczonej trasy  z zachowaniem dystansu. Ten sposób pozwala na przejście wzdłuż wyeksponowanego i zabezpieczonego przed dostępem bogatego bufetu, z którego wybieracie Państwo dania zimne i gorące, które serwuje personel. Odbiór wybranych dań następuje w sposób bezkontaktowy. Pracownik obsługi kieruje do przygotowanego stolika, wcześniej zdezynfekowanego.
  • Bufet z napojami także obsługuje personel i wydaje napoje zgodnie z dokonanym przez Państwa wyborem (śniadanie: kawa (czarna/biała), herbata (różne rodzaje), woda, sok jabłkowy, świeżo wyciskany sok pomarańczowy; obiadokolacja – woda, herbata (różne rodzaje). Pozostałe napoje dodatkowo płatne, zamawiane u kelnera, są serwowane do stołu.
  • Stoliki są rozmieszczone w odpowiednich odległościach, zapewniając zachowanie dystansu oraz  każdorazowo po opuszczeniu przez Gości dezynfekowane i odpowiednio oznaczone.
  • W Beach Barze prowadzimy także sprzedaż na wynos – w tym celu korzystamy z wejścia do Beach Baru od strony zejścia na plażę nr 11.
  • Zamówienie na wynos można także złożyć w Lobby Barze w zakresie oferty sprzedażowej Lobby Baru.
  • Proponujemy również realizację zamówień dostarczanych do pokoju w ramach oferty room service (menu i informacje o realizacji w pokoju).
  • We wszystkich miejscach gastronomicznych obowiązuje założona maseczka ochronna, którą można zdjąć po zajęciu miejsca przy stole oraz założyć ponownie przed odejściem od stołu.
  • Pracownicy cały czas w trakcie obsługi pracują w maseczkach ochronnych lub przyłbicach i rękawiczkach jednorazowych.

O pokojach:

  • Wdrożyliśmy procedurę obowiązkowej dezynfekcji pokoi po każdym wymeldowaniu.
  • Wprowadziliśmy ograniczenie rutynowego sprzątania pokoi. Serwis odbywa się pod nieobecność i na życzenie gościa w jednorazowych rękawiczkach i maseczkach/przyłbicach. W tym celu należy wywiesić zawieszkę na klamkę.
  • Kierownik Housekeepingu ustali telefonicznie godzinę sprzątania, aby serwis odbył się w czasie kiedy będziecie Państwo przebywać poza pokojem.
  • Zastosowaliśmy się do zakazu używania hotelowych suszarek nadmuchowych w łazienkach pokojowych.
  • Bielizna hotelowa prana jest w systemie zapewniającym bezpieczeństwo bakteriologiczne i wirusowe.

O SPA:

  • Możliwość korzystania z szerokiego wachlarza usług Spa oraz obszarów strefy Wellness & Spa w pełnym zakresie (basen, kompleks saun, sala fitness, grota solna).
  • Duża ilość gabinetów pozwala nam na bieżącą ich dezynfekcję za pomocą środków do tego przeznaczonych, dodatkowo dezynfekcja pomieszczenia wykonywana poprzez lampę UV-C.
  • Planowanie zabiegów odbywa się z przesunięciem czasowym. tak, by w tym samym czasie w obszarze recepcji Spa przebywał jeden Gość posiadający termin na zabieg.
  • Procedury higieny i dezynfekcji zostały zaostrzone i są z wielką starannością przestrzegane.

O animacjach dla dzieci:

  • Wprowadziliśmy procedury zapewniające bezpieczeństwo i komfort korzystania z animacji.
  • Przygotowaliśmy dla dzieci ciekawy plan zajęć zgodny z obowiązującymi wytycznymi.
  • Zajęcia dla dzieci odbywają się w godzinach według kalendarza animacji hotelowych.
  • Liczba dzieci jest ograniczona do 8 (Klub Pirata Lamberta) + 2 (Restauracja).
  • W trosce o bezpieczeństwo prosimy o przyprowadzanie dzieci na zajęcia w maseczkach ochronnych (rodzic i dziecko).
  • Sala, w której odbywają się animacje dla dzieci jest wietrzona po każdych zajęciach oraz regularnie są dezynfekowane powierzchnie i przedmioty często dotykane.

Dbamy z wielką odpowiedzialnością o Państwa i nasze bezpieczeństwo, a jednocześnie staramy się zapewnić Państwu spokojny i miły pobyt z dozą relaksu w naszym hotelu. Lokalizacja naszego hotelu bezpośrednio przy plaży, w małej nadmorskiej miejscowości, to idealne miejsce na izolację i relaks. Prosimy jednak o powściągliwość i zachowanie wszelkich zasad bezpieczeństwa.

Team HOTEL LAMBERT**** MEDICAL SPA