Aktualności

Zapytanie ofertowe

Ustronie Morskie, dn. 01.09.2021 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2021

 

dotyczące dostawy mebli konferencyjnychramach operacji pt: „Budowa tarasu widokowego wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia, w celu zwiększenia atrakcyjności oferty Hotelu Lambert„ w ramach Priorytetu 4 "Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej”, objętego Programem Operacyjnym "Rybactwo i Morze", z wyłączeniem projektów grantowych

 

 

  1.  Nazwa, adres i dane teleadresowe Zamawiającego:

Lambert Travel Ewa Laskoska

Ul. Królowej Jadwigi 153

30-212 Kraków

NIP: 813-102-38-79

tel. 604807992

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli konferencyjnych w postaci krzeseł, stołów składanych, stołów loftowych oraz wózków do krzeseł:


 

Część I:

  1. Krzesła bankietowe- 300 szt.

- rama stalowa,

-grubość profilu: min.- 1,2 mm,

- siedzisko oraz oparcie- tapicerowane

- możliwość sztaplowania min. 18 sztuk,


 

  1. Wózek do krzeseł- 2 szt.

- konstrukcja stalowa,

- możliwość jednoczesnego przewozu min. 18 krzeseł ułożonych w sztaplu wskazanych powyżej.


 

Część II:

  1. Stół składany- 60 szt.

-wymiary: 180 sz.x90 dł x 75 wys. cm,

- konstrukcja stalowa,

- blat wykonany z płyty wiórowej laminowanej dwustronnie o grubości min. 18mm,


 

  1. Stół loftowy- 4 szt.

-wymiary: 68 sz. x68 gł x 120 wys. cm

- konstrukcja stalowa

- blat wykonany z płyty wiórowej laminowanej dwustronnie o grubości min. 28mm.

Stoły składane i loftowe muszą posiadać ten sam kolor. Kolor do ustalenia.


 


 

KOD CPV:

- 39000000-2 Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

- 39153000-9 Meble konferencyjne

 

Zamawiający wyjaśnia, że tam, gdzie w zapytaniu ofertowym zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych i funkcji nie gorszych od założonych.

  1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:

  1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - powyższe będzie weryfikowane na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania,

  2. Wykonawca posiada potencjał ekonomiczny i finansowy zapewniający wykonanie całości przedmiotu zamówienia we wskazanym terminie – powyższe będzie weryfikowane na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania,

  3.  Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia – powyższe będzie weryfikowane na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania,

  4. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia – powyższe będzie weryfikowane na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.

 

  1. Informacje o kryteriach oceny oraz wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty; opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty.

  1. Cena całkowita brutto – waga 100% (100 pkt)

Sposób przyznawania punktacji:

C = Cmin/Cn*100 pkt

Gdzie:

Cmin– najniższa cena całkowita brutto ze wszystkich cen zaproponowanych przez oferentów

Cn – cena całkowita brutto oferty nr „n”

 

Cena podana w walucie obcej będzie przeliczona według średniego kursu NBP z ostatniego dnia terminu składania ofert.

Wyniki działań matematycznych dokonywanych przy ocenie badania ofert podlegają zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku.

Dopuszcza się składanie ofert częściowych, przy czym oferta częściowa powinna dotyczyć kompletnego przedmiotu zamówienia opisanego w pkt 2.1 część I lub 2.1 część II. Każda z części zamówienia będzie oceniana odrębnie zgodnie z powyższymi kryteriami. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (oddzielnie dla części I oraz części II), która uzyska najwyższą liczbę punktów.

 

 

  1. Termin, sposób oraz miejsce składania ofert.

  1. Ofertę należy złożyć osobiście, za pośrednictwem poczty, poczty elektronicznej lub za pośrednictwem kuriera na adres Zamawiającego podany w pkt. I Zapytania ofertowego lub w formie elektronicznej w postaci skanu na adres: ewa.laskoska@lambert-hotel.pl

  2. Termin składania ofert upływa: 08.09.2021 r. W każdym przypadku liczy się data wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

  3. Oferta powinna zostać złożona w formie pisemnej na formularzu oferty, stanowiącym załącznik
    nr 1 zapytania.

  4. Oferta powinna być opatrzona pieczęcią firmową (jeśli podmiot posiada pieczęć), zawierać datę sporządzenia, zawierać nazwę, adres Oferenta, NIP Oferenta (lub równoważny nr obowiązujący w kraju, w którym podmiot jest zarejestrowany), numer telefonu, cenę netto i brutto, termin ważności oferty, zawierać niezbędne załączniki.

  5. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami powinna być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli upoważnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo.

  6. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

  7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (część I – krzesła i wózki, część II – stoły składane i loftowe).

  8. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

  9. Termin związania ofertą upływa po 30 dniach licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

  10. Wykonawca może przed terminem składania ofert zmienić, uzupełnić lub wycofać swoją ofertę.

  11. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień, uzupełnień dotyczących treści złożonych ofert.

  12. Oferta zostanie odrzucona w następujących przypadkach:

  • jeśli jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,

  • jeśli została złożona przez podmiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu ofertowym,

  • jeśli została złożona przez podmiot powiązany kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym

  • jeśli została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.

  1. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Jeżeli zmiany będą miały wpływ na treść ofert składanych w toku postępowania, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. Wszelkie modyfikacje, uzupełnienia i ustalenia oraz zmiany, w tym zmiany terminów stają się integralną częścią zapytania ofertowego i będą wiążące przy składaniu ofert. Wszelkie prawa i zobowiązania Zamawiającego oraz Wykonawcy odnośnie wcześniej ustalonych terminów będą podlegały nowemu terminowi. W takim przypadku każdy z oferentów będzie miał prawo do nowelizacji już złożonej oferty i zostanie o tym fakcie poinformowany. Nie dotyczy to nieistotnych korekt w treści zapytania ofertowego.

  2. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania w przypadku, gdyby cena najkorzystniejszej oferty przekraczała kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na zamówienie.

  3. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania w przypadku, gdy postępowanie jest obarczone wadą niemożliwą do usunięcia, która zarazem uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.

  4. Zamawiający unieważni postępowanie w przypadku braku złożenia co najmniej dwóch ofert zgodnych z zapytaniem ofertowym.

 

  1. Termin realizacji umowy.

Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w terminie maksymalnie do 31.10.2021

 

  1. Informacje na temat zakresu wykluczenia.

Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.

Poprzez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

  • posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji w kapitale innego podmiotu;

  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego, kontrolnego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

  • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

Do oferty prosimy załączyć stosowne oświadczenie – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik
nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

  1. Określenie warunków istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia, o ile przewiduje się możliwość zmiany takiej umowy.

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującej w sytuacji, gdy:

  1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;

  2. wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony

  3. Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień Umowy w zakresie dotyczącym wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) – w takim przypadku wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w stosunku wynikającym ze zmienionej stawki podatku od towarów i usług (VAT). Wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.

  4. Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień Umowy w zakresie terminu wykonania Umowy lub jej części w przypadku konieczności przedłużenia terminu wykonania Umowy lub jej części ze względu na:

- zawarcie Umowy po upływie pierwotnego terminu związania ofertą na skutek przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,

- inne przyczyny będące następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający,

- opóźnienie w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy, które nie wynikają z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy np. opóźnienie w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane, a nie wynikają z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,

- siłę wyższą, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnych od obu stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy i którego nie można było uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności (np. pożar, powódź, inne klęski żywiołowe, pandemia, promieniowanie lub skażenie, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne,

  1. Dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian do Umowy, o których mowa w przepisach powszechnie obowiązującego prawa związanych z pandemią COVID-19, w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w tych przepisach.

  2. nastąpi zamiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia z powodów niezawinionych przez Wykonawcę, których nie można było wcześniej przewidzieć.

 

Kary umowne:

W przypadku zwłoki Wykonawcy w wykonaniu przedmiotu zamówienia, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 0,1% całości wynagrodzenia umownego netto za każdy dzień zwłoki.

 

  1. Osoba do kontaktu w sprawie zapytania ofertowego:

 

Pan/Pani: Ewa Laskoska

e-mail: ewa.laskoska@lambert-hotel.pl

telefon: 604807992

 

  1. Wykaz dokumentów oraz oświadczeń niezbędnych do złożenia wraz z ofertą

Załącznik nr 1: Formularz ofertowy;

Załącznik nr 2: Oświadczenie o braku powiązań

 

http://lambert.hotelsystems.pl/up/files/Załącznik nr 1 - formularz oferty - taras(5).pdf

http://lambert.hotelsystems.pl/up/files/Załącznik nr 2 - oświadczenie o braku powiązań - taras(3).pdf

← Wróć do Aktualności